> > A Blog By Nellie ♥ -

TjoBalo!

Kommentarer (2)

2011-01-07 @ 19:13:39

Hejsan! Ett nytt ord har fastnat i mitt huvud ;s TJOBALO JAG HITTAR INTE MIN SKO. HAHAAHAH! ^_^   
I alla fall, förut var jag och Sara ute och skulle "rasta" Siri som ville åka pulka, så de åkte två omgångar, jag tittade på bara. Sen gick vi till en lanthandel och jag köpte lite choklad och sånt ! Sen när vi skulle tillbaka till huset så somnade Siri i sin pulka jag svär , det var as gulligt !  HAHAHAH, igår så dog jag och Sara när vi kollade på ett videoklipp då Miley Cyrus rökte Salvia , bahahahaha jag svär hon typ blev helt freakad.

Se den här :




Hahaha, hon är rolig i slutet !

Kommentarer

Postat av: zeinabjawad

sv ; aao my love (L)



ilove din header ! :)

2011-01-07 @ 19:25:28
URL: http://zeinabjawads.blogg.se/

Postat av: Andrea

Den e bara lite gammal ;))

2011-01-07 @ 20:10:22
URL: http://ffinasteeduw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback