> > A Blog By Nellie ♥ -

Flåt!

Kommentarer (1)

2011-01-10 @ 18:48:41

Tja! Alltå fyfarao vad dålig jag är på att blogga :s Men men ... Det var en ganska lugn dag i skolan idag&imorgon ska jag och Sara hälsa på torpaskolan, ska inte byta än, det beror på hur klassen, men ska hälsa på endå och se hur det är. Men Sara ska börja där, utan mig :'( Iaf, nu har jag tatt kort på de senaste inköpen som jag inte har visat innan :

Mamma köpte denna till mig idag.

Denna i julklapp

Denna fick jag av Sara i födelsedagspresent, tack sötis! ♥
Har matchande örhängen till :)

Carpe Diem = Fånga dagen !

Dålig grafik i know








Kommentarer

Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

snygga!

2011-02-07 @ 09:49:10
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback