> > A Blog By Nellie ♥ -

Veckans planer!

Kommentarer (0)

2011-01-10 @ 19:02:57



Torsdag : Torpaskolan med Sara och kanske vara med Patricia.


Onsdag : Vara mes Sara I guess.


Torsdag : Bio med Sara ;)


Fredag : Dima sover över ! :D


Lördag : Vara med Dima,


Söndag : Vara lite med Dima? Vet ej ;)


Ja alltså händer det ganska mycket denna veckan, så det kommer att gå snabbt till fredag, längtar verkligen tills jag får träffa min snopp igen, det var seriöst nästan ett halvår eller nåt ;o Men det kommer att bli roligt det vet ja.
Senare ska jag kolla på Precious med mamma, eller hur det stavas ..
Jag vet att jag är lite efter att kolla på den nu när den är 625 år gammal ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback