> > A Blog By Nellie ♥ -

Jag och sara lyckades göra makaroner !

Kommentarer (2)

2011-01-08 @ 00:31:38

Hejsan bloggen! Nu har jag och Sara precis käkat makaroner fast dom var ju inte helt klara än då men ah!
Det tog ett tag innan vi fattade hur man skulle använda den ugnen, annars gick det suveränt. Vi har för det mesta kollat på massa ung&bortskämd, najsigt najsigt är det , Olga har åkt ut och det tycker jag e väldigt tråkigt eftersom att hon var mittpunkten där. Och jag ligger och röstar på sverige som leder ganska så stor just nu, HEJA SVERIGE.

PUSS


Kommentarer

Postat av: Anonym

hej! kan du kolla o kommentera inlägget om shapoon i min blogg? :D

2011-01-08 @ 16:37:29
URL: http://vikzan.blogg.se/

Postat av: Dima

haha lyckat

men ska jag sova hos dig fredag till lördag och lördag till söndag?



puss

2011-01-08 @ 18:56:57
URL: http://dimabergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback