> > A Blog By Nellie ♥ -

A6

Kommentarer (1)

2011-01-08 @ 19:13:48

Sho! Förut var jag och Sara och shoppade på ett shoppingcenter som kallas för A6, jag köpte fejkade converse typ, det var rea och det kostade 99 :=  jag svär, ass billigt ju :) Sen köpte jag ett halsband på guldfynd och torrshampoo, kan visa upp imorgon när jag kommer hem, jag pallade inte ta kort förut. Sen så ska jag och Sara fortsätta kolla på Ung&Bortskämd, jag älskar bögen Daniel ♥ han är så jäkla grym :)



Imorgon ska vi åka hem till Göteborg och på måndag är det skola, F**********N      H*LV*T*
Och på tisdag ska vi hälsa på torpaskolan.

Siri såg så kulig ut när hon låg där och dog typ








Kommentarer

Postat av: aliinakung ♥

Har du blåa ögon?... trodde du hade bruna ;o<3

2011-01-10 @ 16:15:24
URL: http://aliinakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback