> > A Blog By Nellie ♥ -

Sent inlägg jag vet!

Kommentarer (0)

2011-01-06 @ 01:02:51

Hejsan! Idag har jag varit upptagen så nu tar jag tag i att skriva lite ;) klockan är ju NU 0.58

Har kollat på två filmer med mamma nyss, Sex and the city 2 och Case 39 eller något sånt, en skräckfilm alltså :)
Och förut var jag med min kille och sånt! Imorgon vid ett så ska jag följa med Sara till jönköping, och där ska vi stanna i tre dagar. Btw, alla röstar på Sverige , FÖR ATT JUSTIN BIEBER SKA KOMMA TILL SVERIGE, DET ÄR EN TÄVLING MED VISSA LÄNDER SÅ DET LANDET SOM KOMMER VINNA KOMMER HAN ATT KOMMA TILL. JUST NU LEDER SOMALIA MEN VI ÄR INTE LÅNGT EFTER, DET ÄR EMELLAN 25 LAND! SÅ KOM IGEN! http://tweeter.faxo.com/Justin_Bieber_My_World_Tour_2011

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback