> > A Blog By Nellie ♥ -

Dagen på Liseberg!

Kommentarer (0)

2010-10-09 @ 22:57:09

Hellu!  I morse vaknade jag vid åtta. Och jag fick vänta till typ tio, då vaknade Sara och Dima. När jag hade fixat mig så gick jag hem till Sara och så mötte vi upp Dima. Då tog vi sexan till kors. Markus kom typ lite senare, och Pidi skulle till lise med sin brosha eller något :P Så vi åkte massa saker, och jag tvingade först upp Markus i uppswinget, det var första gången han åkte den idag :) Och detsamma med Sara, jag gjorde så hon åkte balder och uppswinget. Hon tappade typ andan flera gånger, hahaha! :P  Sen var det meningen att jag,Markus och Sara skulle gå Gasten, (Dima ville inte) men sen när jag hade betalat så stack dom ifrån mig så jag fick gå själv :( Där gick 50 kr åt helvete :P  Sen träffade jag Sally :D Har inte träffat henne på hela sommarn/hösten. Iaf, det var jättekul och vi stack där ifrån vid typ halv nio. Och nu är jag och Dima hemma hos mig, hon ska sova över (y'







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback