> > A Blog By Nellie ♥ -

R.i.p the bird who fall from the love sky ((;

Kommentarer (1)

2010-11-30 @ 18:50:22

Hej!

Jag vet att det har varit dålig uppdatering idag, men direkt efter skolan så hängde jag med penilla som skulle klippa sig i gamle :) och omg, jag stog mot ett hus med ryggen emot och snackade med pernilla, (vi väntade utanför sallongen) så ramlade det en fågel från ingenstanns, vet inte vart den kom ifrån, den landade på mitt bakhuvud, eller den nuddade typ lite sen ramlade den ner på asfallten :( den kunde inte flyga och sånt .. så kom sima,zhila och natali och kevin och roggan så gick vi till alice och hämtade en filt som vi la duvan i , så sprang vi till biblioteket så vi kunde värma den, men den var redan halvdöd så den dog där :( vi begravde den utanför biblan typ och vi döpte den till Robert och Kim så det fick la bli Robert-Kim x) sen var vi ute och så, nu snackar jag med LInus på skype, vi har sovmorgon imån, börjar halv tio :D

Kommentarer

Postat av: pernilla <3

AHHA, bäst va de !

och när den landade, de lät as mke :*

2010-11-30 @ 20:11:58
URL: http://ppernilladuvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback