> > A Blog By Nellie ♥ -

My x best friend, my enemy .

Kommentarer (1)

2010-11-25 @ 15:13:23

Hej! Nu har jag storstädat mitt rum, pust och ståånk 0.o ♥ Dagen idag har varit sådär, ganska mycket bråk i klassen och så men annars var det okej :P Har blivit vän med Dima igen :D Seriöst, vilken löjlig grej vi bråkat om o: Samma med mej och kortis jao. Lite senare ikväll måste jag åka och storhandla med mina föräldrar blää, i don't like it x(
Och så har jag satt upp min julstjärna i mitt sovrums fönster, myzz ^.0

Hörs senare. Pöss

Kommentarer

Postat av: pernilla <3

HAHA, bara för att de är första advent i helgen eller ? ;)

2010-11-25 @ 17:40:18
URL: http://ppernilladuvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback