> > A Blog By Nellie ♥ -

My dayy!;D

Kommentarer (0)

2010-07-22 @ 00:01:16

Hellu, dagen blev bättre än vad jag trodde.
När jag satt inne hade jag tråkigt, men oliwer och elina rädda min dag igen ;P
De hade varit på Bergakungen och köpt mega popcorn och en liters cola, och stack
till Kyrko, så gick dit, sen drack jag en liter vatten där uppe, mådde inte så bra xd
Sen kastade jag och Oliwer runt på en mugg med vatten till varandra, det skvätte
lite ;D;D
|
|
V


Sen gick vi till kortedala, barfota, vi är väldigt normala:


Iaf, 
Sen åkte vi spårvagn tillbaka, gick till godistappen och köpte åtta
Kitkat, för bara 20 späänn :D Juste köpte en Frida tidning, Elina
och Oliwer snodde den hela tiden;(;(


Sen gick vi till skolgården, eftersom det är Gothia Cup nu så är det massa
folk där. Sen började några "fransmän" snacka med mej, bruno,oliwer&elina.
Vi fattade ingenting så vi snacka engelska med dom. Okej okej, dom vae 14år.
Men dom från Frankrike, hahah försökte lära dom lite svenska,
Sen var jag tvungen att förklara vägen till Gothia discot och massa skit.
Sen en av killarna; you have beautiful eyes,
jag ba; men hallå eller, dom är blå, (VANLIGA) wtf >.<
Sen stack elina och oliwer kl tio, så stannade jag där till elva.

Trevligt att snacka med fransmän, som inte fattade nånting ^^



Hahahah vi bytte skor och sånt xD  (gåårdagens bild)



(L)













puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback