> > A Blog By Nellie ♥ -

Tack för alla fina kommentarer ! =)

Kommentarer (1)

2010-12-16 @ 22:57:38

Hej på er! :) Har nästan precis kom hem ifrån Sara, vi var hemma hos henne och kollade på Nu är det jul igen, den var rolig och bra, men jag hann inte se hela för pappa ringde mitt upp i allt och sa att jag skulle komma hem -.-'  Imorgon ska jag hem till Sara ganska tidigt (ska ställa klockan på tio) och så ska vi till skolan och hämta privata saker som vi har i våra skåp :)  Skriver imorgon och så kommer foton på packing och handbagage ;)

Puss och godnatt ♥

Kommentarer

Postat av: E M E L I E R E S E R ! ! !

sv; vad härligt :D

2010-12-17 @ 08:54:19
URL: http://emeliereser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback