> > A Blog By Nellie ♥ -

Kenza i stan idag.

Kommentarer (2)

2010-12-03 @ 09:19:36

Hej!

nu har jag någon lektion och jag skriver på en berättelse, ganska bra än så länge :p
sen efter skolan (slutar tre) så ska jag och Pernilla åka till stan,
Kenza kommer dit vid Guldfynd så dit måste man ju åka, diggar henne :)
Sen ska jag nog sova över hos henne, och vi ska hyra någon skräckfilm,
ja som sagt jag älskar skräckfilmer ;) vi vet inte än vilken vi ska hyra.
men jag ska ta med min dator hem till henne, så jag kommer att kunna
uppdatera men nog inte under dagen ;p

Kommentarer

Postat av: fridis

haha jag måste bara få skryta lite! Det är väldigt skönt att vara ledig idag samtidigt som man läser att någon annan springer runt i skolan!!! hihi :) Hyr the uninvited, en skitbra skräckis!

2010-12-03 @ 09:43:02
URL: http://frajzi.blogg.se/

Postat av: zeiinabjawad

sv; joo , ska visst köpa åt dej !

2010-12-03 @ 19:26:16
URL: http://zeinabjawads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback