> > A Blog By Nellie ♥ -

Fortsättning på min önskelista

Kommentarer (2)

2010-12-01 @ 21:08:06

Ja, ni kanske hann se min lilla del av önskelistan för ett tag sedan? I alla fall har kommit på mera grejer ..

Grafitti nagellack




Britney spears parfym, den är uuunnderbar har haft en sådan, men tappade bort den >.< ?
Lyckat va, nej men detta är min favorit ever. Måste ha en ny!




Justin biebers nya skiva+bok




det är mycket mera, men nu när jag ska skriva ner det så glömmer jag bort det -.-'

anyways, idag påminnde Elina mig att öppna första luckan på julkalendern, jag hade glömt bort det ^^
haha, men jag älskar verkligen de chokladen som finns där i, delicous *stavning*

Kommentarer

Postat av: Estelle

Sv: tack! :D Din är också väldigt fin :)

2010-12-01 @ 21:31:51
URL: http://estelleem.blogg.se/

Postat av: zeiinabjawad

nu vet jag vad jag ska köpa till dig iaf (;<3

2010-12-02 @ 16:48:25
URL: http://zeinabjawads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback