> > A Blog By Nellie ♥ -

Stan&sooova

Kommentarer (0)

2010-08-12 @ 22:06:52

hallloo, kom hem halv åtta i morse, hade ju dygnat och elina :) det var shiiitkul, bilderna från natten la jag ut igår:)<3 vid tio åkte jag,elina,kortis&oliwer till stan, vi stannade några timmar, och jag älskar Åhlens city just nu för dom spelade massa justin bieber lååtar :D    ;









efter det åkte kortis&oliwer hem men jag och elina stannade kvar och
gick till göteborgskalaset som var tråkigt xD







efter det gick jag hem och typ deckade xD sen var jag med kate ,oliwer &
elina, sen stack dom hem. så gick också hem och satte mej vid datan,
och elina somnade i en och en halv timme. sen när oliwer kkunde göra
nåt igen så vaknade inte elina så han kasta sten och sånt på hennes
fönster, kulkul xd

när vi kom ut tog jag och oliwer bilder ; ( elina var för trött )









Och här kommer bilder när jag och elina var ensamma ett tag efter stan








Och så deckade vi hos elina typ en timme, skit gött att sova, men ska lägga mej tidigt idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback