> > A Blog By Nellie ♥ -

Bra dag till slut:)

Kommentarer (0)

2010-08-06 @ 21:45:17

trodde aldrig jag skulle säga det men det blev en bra dag iaf :)
jag bråkade med elina igår och idag vaknade jag tolv ungefär
så hade kvar rullgardinerna nera hela dagen och typ halv sov
och satt vid datan till kl sju på kvällen. då var jag med roggan,
elina,kortis&oliwer. vi kollade på hiphip hora och åt bondekakor :D
trevligt trevligt, och nu sitter jag inne, ska snart till helena
(hon som passar mina hamstrar) och hälssaa på :)

ha en fin kväll, hejdoo (L


( kom på efter att bilden togs att det skille bli spegelvänt ;o
men det står justin bieber för alla ni som undrar)?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback