> > A Blog By Nellie ♥ -

Nu är jag tillbaka igen! Och idag fyller jag 13 :)

Kommentarer (3)

2011-01-04 @ 22:44:19

Hejsan på er! FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ 145 ÅR! Men efter att jag hade kommit hem ifrån Gran Canaria hade jag ingen lust i hela världen att blogga ;p fråga mig inte varför för det vet jag inte ..
I alla fall jag tänkte lägga ut NÅGRA bilder där ifrån, jag pallar verkligen inte lägga ut alla :


Hotellet

Polarna  utanför



Shopping center i Puerto Rico

Julgran vid stranden ^^





Hade såna, men du har jag tatt ut dom, de kliade ju^^

Jag, mamma &pappa
bara för att vi är mongos?? 



Har ungefär 1227 kvar men vem fan pallar alltså !
Och på nyår så firade jag med Sara, Jordan,Gino &karl och vi gjorde massor, jag och sara dog eftersom vi är rädda för raketer, men det gick faktiskt bra att smälla lite :)

Mitt nyårslöfte är att inte äta godis och onyttiga saker förutom på lördagar!
Har typ klarat det förutom idag för då åt jag kladdkaka men jag fyller ju år :)

sÅ GRATTIS TILL MIG HIPPHIPP HURRAAAAAA!  ^^  




Ja det är en säkerhetsnål i örat .. VI SKYLLER PÅ PATRICIA!





Det har hänt massor med både roliga och tråkiga saker som jag inte pallar skriva ^^  
Så nu kommer jag att blogga hädanefter för nu har jag ju haft några veckor blogg paus ;)





Kommentarer

Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Fint :) Grattis :D

2011-01-04 @ 22:54:47
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Postat av: Carolina Radenkovic

2011-01-05 @ 14:57:22
URL: http://M

Postat av: Carolina Radenkovic

OOOOOOOOH VART HAR DU KÖPT FÖRSTA TRÖJAN ? :o :D

2011-01-05 @ 14:57:52
URL: http://ninamichelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback