> > A Blog By Nellie ♥ -

roligt va de

Kommentarer (0)

2010-09-11 @ 23:20:14

heiiii. nu har oliwer och roggan gått hem.  jag och andrea hyrde the last song till oss förut. och mamma några till sej som jag och andrea ska kolla på sen. vi ska kolla på allt för min syster<3
iaf, först tog vi några bilder :p:p sen kollade vi på the last song och åt chips och godis , gött de.
och the last song är sorglig som sagt så jag och kortis typ lipa och sånt xd sen efter filmen så kollade vi på Legally blondes 2. men jag fattade ingenting av filmen, den var ass konstig o: hahaa. och satt vid datorn emellan allt xd men det var roligt :) eller vad tycker NI? :D







Min snygging :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback