> > A Blog By Nellie ♥ -

min dag

Kommentarer (0)

2010-09-04 @ 23:47:50

heellu, jag sov ju hos elina inatt och jag gick hem efter typ en timme efter jag vaknade eller nåt :p
sen gick jag hem och var hemma ett tag och visade datorn till mamma&pappa , dom hade inte sett den innan idag o; iaf, sen flippade jag ur för Jim har bankat ett stort hål i min dörr -.- blev as sur när jag märkte det xd sen träffade jag elina&oliwer igen =) vi satt i typ och läste tidningen på en bänk i typ fem minuter. sen gick vi till kinagungan och typ klättrade upp i såna där byggställningar (y) sen gick vi till nya kulan (ett ställe i gamle) och satt där och snackade om livet, tills jag kom på att jag ville ha pizza, eller det var ju alla för vi hade bara ätit frukost på hela dagen,haha. så gick hem och hämtade pengar, träffade roggan på vägen så snacka med honom också. sen gick vi till Alanyas och beställde en kebabpizza och tre coca color. ass gött. sen började vi prata om andar och saker som har typ hänt hemma hos sej och sånt, så alla blev typ as rädda och när vi gick ut så var det svinmörkt ute T_T
Så jag och oliwer följde elina hem en bit så gick vi två hem sen. nu har jag suttit och nördat vid min älskade mac :D:D (L)   här kommer några bilder från dagen ;

När vi brände upp oliwers reklam


Btw, träffade Gino,Jordan&Pidi på vägen =)




nya kulan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback