> > A Blog By Nellie ♥ -

min dag - ska sova hos kortis

Kommentarer (0)

2010-09-10 @ 21:33:54

chacha bloggen <3 kortis är inne i duschen nu så passar på att skriva ett inlägg om vad jag gjort idag(:  som sagt, efter att vi hade varit hos mej ett tag så mötte vi roggan&oliwer. sen gick vi hem till kortis och kollade på She's the man :p den var assrolig som vanligt och det var trevligt trevligt :D
sen kom vi på idèen att köpa pizza så vi rastade tula ett tag(hennes hund) sen åt vi Hawaii pizzza. och sen gick vi till hemmakväll och köpte godis&hyrde film. sen gick vi till kortis igen och typ jag var asstrött. dom hade typ lagt nåt i våran pizza eller nåt xd sen gick roger&oliwer hem :( så jag och kortis tog på oss ansiktsmasker, ni får se bilder imon:) för nu ska vi kolla på filmen i hyrde förut: he is the girl. motsattsen till shes the man o;

hahaha

hejdåå <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback