> > A Blog By Nellie ♥ -

Min dag - Clara<3

Kommentarer (1)

2010-09-19 @ 21:38:03

Hejsan. Jag kom hem vid åtta och har inte pallat blogga föränn nu :P Jag vaknade ungefär halv ett idag, jag la mej typ tolv igår , sov läänge :O Då fråga jag Clara om vi skulle göra något idag och det ville hon :) Så jag åkte hem till henne och så var vi där i en halvtimme eller något, sen gick vi ner till ett cafè i olskroken, och vi tog någon konstig grej, men den var goo :D Och så snackade vi om Jaybe ofc. Sen gick vi till Clara igen, talked about lliiife, satt vi datorn och gjorde massa grejjer. Får mej att tänka på massa minnen, vi har ju kännt varandra sen dagis. Och vi har ju bott på samma gård förr tills jag flyttade, så vi hittade massa barndoms saker, typ från 2008 :P Hihi, det var skööjjigt.

Pusss älskar dej Clara <3 :D :)



Kommentarer

Postat av: clara<3

Hahahah ommg

bäst varr det <3

öängtar tills på fredag ;O..

loveU

2010-09-20 @ 21:14:58
URL: http://roxiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback