> > A Blog By Nellie ♥ -

Min dag

Kommentarer (2)

2010-09-23 @ 20:27:33

Hejsan hoppsan, kom in för en stund sedan. Efter skolan så träffade jag Zeinab :D Hon väntade utanför skolan. Richard&Markus skulle bara med från första början xpp Men sen ville Gino, Jordan och Pidi vara med :)
Roggan slutade samtidigt som oss, så han var med oss innan hans träning. Vi var vid kinagungan hela tiden. Vissa spelade fotboll, åkte skateboard och klättre uppe på biblioteketstak :P Jag gjorde lite både och. Btw, jag ringde Prästen (kevin valdivia) också, så han var med lite så snackade vi om livet. Sen skulle Richard,Pidi,Jordan&Markus åka och spela fotboll vid kviberg eller något, så jag,Zeinab och prästen stannade kvar och snackade. Sen var jag tvungen att gå hem en stund, sen fick jag gå ut igen. Zeinab hade redan åkt hem, så jag fråga Alice i min klass om hon ville göra något, det villa hon så vi möttes på min gård. Vi gick till kiosken, och sen träffade vi på Gino igen, han skulle hem och sova eller något efter en halvtimma xD Så träffade vi på Jennifer&Isak. Isak skulle hem, så Jennifer var med oss :D Vi satt vid kinagungan och chillade tills Markus&Jordan kom. Nu gick alla hem, sitter och chattar med folk och lyssnar på musik (Y) :P
Juste, hahahah. Alice&Jennifer fick värsta kicken och stog och dansa vid en lyckstolpe i typ en halvtimma;)

Tagen idag <3






Kommentarer

Postat av: Zoofie (SUNDSVALLS NÄST STÖRSTA BLOGG!)

Tänk om det hade kunnat vara som när INGEN hade de där jackorna..

2010-09-24 @ 13:35:36
URL: http://zoofie.devote.se

Postat av: emma :)

super fiin blogg ;)



bli veckans blogg ;)



på min blogg



följ gärna bloggen :)



////Emma

2010-09-24 @ 13:39:23
URL: http://emmaapeetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback