> > A Blog By Nellie ♥ -

kladdkaka o;

Kommentarer (0)

2010-09-05 @ 18:19:01

heej igen :p efter jag hade duschat ringde oliwer och sa att han kunde göra nåt, så jag var med honom först. sen gick vi till lekis för att möta upp michel, efter det gick vi hem till elina, men hon stog och sminkade sig så vi fick vänta ute, sen kom hon ut (= det var ganska tråkigt o; sen skulle michel gå så gick jag,elina&oliwer in till henne och gjorde kladdkaka, sen åkte vi nånstanns xd och när vi var tbx te gamle så träffade vi kortis, jag var bara med dom ett litet tag för oliwer skulle dela ut tidningar och jag pallade inte för var helt seg eller jag är fortfarande det så gick in.  nu ska jag la ligga på soffan, softa&sen måste jag plugga.





min fina kladdkaka som var nästan uppäten på bildenT_T



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback