> > A Blog By Nellie ♥ -

Hey!

Kommentarer (0)

2010-09-18 @ 23:56:15

Tjatjaa, kom hem för en stundsen. Förut var jag med Patricia,Gisela,Jordan&Markus. Vi åkte till stan för att Patricia skulle käka på donken :D Sen åkte vi till gamlestadstorget. Där klättrade killarna och Patricia upp i byggställningarna som dom bygger upp massa hus med :P Dom kom på ett tak ashögt uppe :O Sen skulle Patricia åka till stan och käka med sin pappa, så jag åkte hem jag med :) Så jag åt och sen gick jag till Oliwer. Han hade filmkväll tyå, ink mej,oliwer,kortis&roggan. Vi kollade på katten gustaf (Y) :P Haha väldigt bra :D Sen skulle Kortis hem, så vi följde henne hem dårå. Sen sprang vi tillbaka till Oliwer, så spelade dom tvspel medans jag typ däckade. Sen så messade Clara mej att kolla ut på månen,  för en speciell anledning som jag inte orkar ta upp här och nu :P Nu ligger jag och nördar. Kommer somna snart.. Är jättetrött











Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback