> > A Blog By Nellie ♥ -

hej

Kommentarer (0)

2010-09-12 @ 21:46:04

nu är jag hemma. jag har varit med oliwer&elina hela dagen. kortis skulle iväg eller nåt. oliwer har fixat elinas bmx så vi var i cykelrummet ett tag, vi blev assglada när  vi var klara haha :P
sen stack jag hem och käka, och sen träffade jag oliwer och så gick vi tillsammans till elina. vi gjorde kladdkaka, vilket blev ganska mycket+ massa grädde. så typ spydde massor och sånt :D
hahaha. elina fick världens skrattattacker när oliwer spydde, för han åt en hel skål med grädde xp   sen vid halv nio sprang vi allt vi hade till kinagungan. och var där typ en halvtimme sen stack vi hem.

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback