> > A Blog By Nellie ♥ -

Crazy day o;

Kommentarer (0)

2010-09-17 @ 22:45:57

Heej! Kom precis in, har varit ute med Patricia, Jordan,Alice&Markus. Fast jag ska berätta dagen från början till slut. Förut vid tolv-ett så sa Kortis att jag kunde komma hem till henne. Hon hade utegångsförbud men jag fick gå hem till henne och vara hos henne :D Det var kulkul för jag har saknat henne jätte mycket <3
Så vi var hos henne och kollade på I taket lyser stjärnorna. Och emellan där spelade vi in en video via datorn, vi mimade till en jätte konstig låt xD Dom sjunger typ; - Bläckfisk. Och sånt :P
I alla fall, så Oliwer&Elina kom utanför hennes fönster så stog vi och snackade med dom lite. Så fick vi en idè.. Kortis hämtade en bunke med vatten och kastade ut på Elina, hon blev skit pisst och sprang upp i Kortis trappuppgång och försökte få upp hennes dörr. Det gick inte så bra, för vi hade en spärr på men hade glömt det vanliga låset så det öppnades bara halvvägs :D Sen stack dom. Sen gick jag hem. Så snackade jag med Patricia på msn och så kom vi överens om att vi skulle göra något med Markus och Jordan. Så mötte upp dom vid Redbergs, så stack vi till Gamle. Vi var där vi åtta typ. Så stack vi till kinagungan så gjorde dom massa jackass hopp ifrån saker och sånt :P Sen märkte jag att det var några som tog kort på oss genom ett fönster och typ gömde sig och sånt. Så Jordan ringde polisen, så kom polisen. Så snackade vi med dom men dom sa att det inte var något. Men det var det ju :O Så stack alla hem. Men en bra dag i alla fall :D


HARAAAAM!!






Fick ingen bild från när jag var med Patricia och dom :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback