> > A Blog By Nellie ♥ -

Ute istället för att plugga :(

Kommentarer (1)

2010-10-19 @ 21:01:34

Skit bajskorv! Jag har bara en dag på mej att plugga nu, alltså imon, tror du jag pallar eller?! :S Jeje, jag vet att det måste göras och jag har nästan inga läxor annars, men prov är bajs :(  Iaf, när Dima kom mötte vi upp Jennifer,Gisela,Pm,Yasmina, Miriam, Erik, Figge och nån mer kommer inte ihåg :P Så var vi med dom lite men sen gick jag och Dima ensamma till skolgården, walla det är asläbbigt där när det är mörkt Xd :P Tänkte typ på Saw gubben på cykeln och sånt, bajs läskigt! Jag vet att jag måste sluta säga (skriva) bajs, ska försöka ;)

Hörs imån! Och glöm inte att anmäla dej till veckans blogg nedan.
Puss med inte bajs :D

Kommentarer

Postat av: Miss Sailor

Tack så mycket :-)

2010-10-19 @ 23:25:06
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback