> > A Blog By Nellie ♥ -

Svaren på frågestunden!

Kommentarer (2)

2010-10-24 @ 14:12:48

Vad vill du bli när du blir stor? Jag vill nog bli kock, jag älskar att baka och laga mat.

Vem ser du upp till? Jag ser typ inte upp till någon, jag följer mina egna mål.

Hur mycket väger du? Det skiftar, ibland 43 - 45.

Vem utav storbloggarna gillar du mest? Foki, jag gillade Paow förut men eftersom hon har varit otrogen mot Hugo så nää!

Har du blivit igenkänd pga din blogg? Nej, inte vad jag vet :P

Var handlar du mest kläder? Lindex & Cubus.

Vad är viktigast i en blogg? Att man är sig själv och att man inte hänger ut folk. Då blir det bara problem.

Vad är din favoritserie? Det brukade vara Andra Avenyn men eftersom den inte går längre så är det ingen:)

Hur länge har du haft din blogg? Ca 4 månader.

Hur många förhållanden har du haft? Jag har haft ganska många, men de flesta av dom var inte så seriöst, fem om man ska räkna de seriösa.

Favorit mat? Kyckling, pizza massaa :D

Favorit färg? Rosa och svart.

Hur länge har du varit tillsammans med din kille? Snart ett halvår nu:)

Kommentarer

Postat av: Galina

Fin blogg! =)

2010-10-24 @ 16:43:28
URL: http://galiiina.blogg.se/

Postat av: Andrea

Nellie o.O

Paow var inte otrogen mot HUGO!!

2010-10-24 @ 19:15:42
URL: http://ffinasteeduw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback