> > A Blog By Nellie ♥ -

Sovmorron imån :D

Kommentarer (1)

2010-10-17 @ 20:22:15

Tjaaah. Kom typ in precis, förut skulle kortis till sin mormor och äta så jag var med oliwer hos honom en stund. Sen mötte vi upp adam på skolgården, så gick vi till godistappen, köpte göödis och så satte vi oss utanför och snackade om livet. Vi gick la bara runt och nörda som vanligt. Nu är jag hemma och ska typ städa och sånt, :) Har inget roligt att skriva, bara att jag börjar 9.20 imån för vi har ingen bild på morronen, så jag ska upp halv nio imån :)

Puss och kram !

Kommentarer

Postat av: jenny

lyx att ha sov morgon :) ist för att gå upp klockan sju

2010-10-17 @ 21:14:20
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback