> > A Blog By Nellie ♥ -

Plugg+anstikstmask!

Kommentarer (1)

2010-10-20 @ 20:07:24

Hejhej, för en stund sedan kom jag och Dima in. Vi åkte till gripen i lunden för att möta Jonte(han gick i min gamla klass) och Kevin j. Vi var med dom en stund vid slätten :P Och typ dog för dom mosade mitt öra hela tiden, och jag har ju piercat mej där .. :S  Sen skulle dom spela där inne, TÖNTAR så då gick jag och Dima där ifrån till redbergs, det var gött att ta en liten promenad :) Och spårvagnen kom efter en minut. Och när vi gick på satt Oliwer och Elina där inne, de hade åkt till bergakungen och köpt popcorn och dricka! Hahaha :P Så vi hade sällskap med dom till SKF. Sen gick vi av och jag och Dima stack hem till mej, käkade, satte på ansiktsmask och nu sitter vi och pluggar in provet imån! :P
Ha det bra, puss med bajs <3







Våra goa negerbollar! <3



Kom till Dimas blogg här:  Dima

Kommentarer

Postat av: Andrea

plugg= LOL

2010-10-21 @ 08:08:29
URL: http://ffinasteeduw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback