> > A Blog By Nellie ♥ -

Min dag

Kommentarer (0)

2010-10-15 @ 21:51:27

Hellu, eftre gympan stack jag hem till kortis, och var med oliwer,kortis och roger. Vi kollade på oliver och gänget, världens bästa film ;) Men såg typ inte så mke för vi åt kladdkaka och jag var flum och typ låg på golvet och sånt ^^ När roger skulle på träning så mötte vi upp konve(jonte johansson) markus, gisela, jordan och en som heter alexander som jag inte känner :P Sen kom adam ut också. Juste vi mötte upp dima  också :) så vi var ganska många, haha :) Vi hängde mest på skolgården och sånt, men vid sju typ stack elias,dima,markus,josef,jordan,jonte, adam och vl till allum, jag var tvungen att gå hem och äta så jag, kortis och oliwer stack hem till mej, sen när de skulle hem, typ vid nio så mötte jag de andra vid skf. Då var jag med dom och vi gick hem till adam, haha vi var nio pers i hans rum :O Sen sprang jag , vl och dima hem. Nu ska jag ta ett varmt bad och läsa I taket lyser stjärnorna, seriöst asbra bok, filmen är dock också bra;)

Sexiga bilder på mej, kortis och oliwer:D
Så söta är de<3

Oliwer tittar upp i "taket"






Kortis, älskar dej.
Oliwer älskar dej min playboy bunny o;

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback