> > A Blog By Nellie ♥ -

Hej snopp! <3

Kommentarer (2)

2010-10-27 @ 17:35:20

Hejjj, förut käkade jag och Dima lasagne, tvärgott vare! :p Vi har inte varit ute än, det är ju lixom typ inte väder för det nu, men vi går säkert ut senare. OCH JAG KAN INTE VÄNTA TILL LÖRDAG .. JAG VILL HA MIN MOBIL NUNUNUNUNUNUNUNU!! okejokej jag ska inte spela över.. o.o men men ni kommer att få stå ut med mej tills jag får den ;) 
Den enda bra nyheten idag typ är att på engelskaförhöret så fick jag 13/14 
och på spanska provet fick jag 34/37 *i think*

Yeahyeah, vi hörs senare :)

Kommentarer

Postat av: angelicca

Frågestund på bloggen :)

Fråga så mkt du kan :)



Http://angelikalarsson.blogg.se

2010-10-27 @ 17:52:21
URL: http://angelikalarsson.blogg.se/

Postat av: zeinabjawad.

så söt du e , jag älskar dej.

haaha , aa jag ska ha kul i helsinborg ;D

När får du mobilen ;o

2010-10-27 @ 18:33:35
URL: http://zeinabjawads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback