> > A Blog By Nellie ♥ -

Hej folket! <3

Kommentarer (1)

2010-10-13 @ 21:12:02

Hejsan! Nu har jag precis duschat och Dima har dratt hem :( <3
Jag har nyss startat igång veckans blogg, och utser en vinnare
på fredag, vet tyvärr inte vilken tid eftersom jag inte vet vilken
tid jag kommer hem på kvällen. Men sent hoppas jag att det inte
blir! :P Redan nu på en timme eller så, så är 30 pers med. Så
passa på och anmäl dig. Jag vet att det inte är nåt stort, men om
du vill ha mera läsare så.. ;)
Nu ska jag dricka te och plugga lite kemi läxor och geografi :)

Btw, så vet jag inte vad jag ska göra imån, Kortis kanske kunde
göra något imån, annars gör jag något annat :)

Kommentarer

Postat av: Sanna Hyvärinen

Gaah snygg blogg!! :D

Tänkte fråga om du ville rösta 5 stjärnor på mig här:

http://www.yourmoda.se/klanning2010/?id=13799

Skulle vara jätte snällt, och skulle betyda jätte mycket! Puss, ha en fortsatt bra dag :*

2010-10-13 @ 22:55:26
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback