> > A Blog By Nellie ♥ -

Hej!

Kommentarer (1)

2010-10-31 @ 21:06:25

Hejhej! Förut gick jag hem till Oliwer med allt smink och kläder jag skulle ha. Först satt vi lite vid datorn för vi skulle ju ändå ut på kvällen :P Sen när det var dags fixade vi oss ju. Sen så gick vi hem till Kortis och var hos henne så fixade hon sej också .. :) Och vi blev läskiga :O Sen gick vi tre ut och alla typ glodde på oss och sånt, vi gick på en rad helt tysta. Kortis och Oliwer var poliser, de hade polis tröjor på sej, och jag hade en svart klänning. Här kommer bild:

Man ser inte så bra, dock hade jag inte fixat hela mej där..


Sen gick vi hem till Roger så kom han ut, så gick vi till kyrkogården.
Fatta hur läbbigt det var, det var helt kålsvart och alla gravar var det
fullt med ljus på.. xd Så gick vi runt där sen till skolgården för att träffa
Adam, Jonte och Alex en snabbis sen stack vi hem till Kortis och lyssnade
på musik och hade trevligt :) Här kommer mera bilder när vi hade blood ;)













Kommentarer

Postat av: Johanna<333

Sv: Shure jag kan komentera lite;) taackar dsm<3



KRAM

2010-11-01 @ 14:18:46
URL: http://onetwotree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback