> > A Blog By Nellie ♥ -

God kväll.

Kommentarer (1)

2010-10-25 @ 21:17:03

Hejhej, har typ precis kommit in. Jag och Dima mötte upp Richard och Markus förut, så var vi med dom en stund tills det kom massa andra. Jag är glad för jag lärde mej nya jerkmoves ;) För dom som inte fattar så är det en sorts dans, vet inte vad det heter egentligen men alla kallar det typ för jerk. I alla fall, vi träffade typ många andra vid kina gungan, vi träffade: Alice, Sara, Adam,V-l, Jennifer,Dania, Erik, Figge, Gisela, Pm och kortis typ några till jag kommer inte ihåg xD Alltså det var typ värsta katastrofen :( Först började Sara gråta för att hennes kompis Adam(en annan) var sur på henne för ngt. Och sen var Dima och Markus lessna för ngt, och sen jag och Kortis för vi snackade med Adam om livet och då fick vi flashback, men han försöker iaf hjälpa oss när vi har problem, tack! <3 Sen var Jennifer och Dania och Miriam lessna det kan jag inte ta upp i bloggen, you know, i have a little bit private life ;)  Sen när jag kom hem så snackade jag och pappa om min nya x10 mini pro jag ska få och började babbla om att jag måste ha ansvar, och han har rätt, jag brukar typ aldrig ta hand om mina mobiler o.o men ska börja göra det nu, tack vare vad han berättade.. Tack pappa i love u! Även om du inte läser min blogg xdxd

Kommentarer

Postat av: guevacci

Cha, vad görs idag? :)

2010-10-26 @ 10:07:03
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback