> > A Blog By Nellie ♥ -

Börjar blogga igen.

Kommentarer (1)

2010-10-08 @ 09:46:09

Heej sötnosar!! Nu är jag tillbaka igen :) Ah, det har inte hänt något speciellt dom hära två veckorna utan dator, segt har det varit ska jag säga! Men men, idag är det fredag och Sara  i min klass ska ha fest idag. Jag slutar typ halv fyra och festen börjar fem, jag ska hem till Dima efter skolan och så fixar vi oss tillsammans, det ska bli kul :D Och imån ska Dima sova över hos mig, och på söndag ska vi vara med min älskling, o fast innan ska vi ut och springa, vi ska göra det tre gånger i vecka, tills hon flyttar till partille. :( <3 Vill inte!!!!!!!! Du måste stanna i gamle,, men jag bloggar ikväll.
Pöss.



Kommentarer

Postat av: dima

Fin blogg du har, gumman..

längtar tills fem ;) <3

2010-10-08 @ 10:25:24
URL: http://svampisbobis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback