> > A Blog By Nellie ♥ -

Är hemma från Sara.

Kommentarer (0)

2010-10-08 @ 23:11:14

Tjeeeeeeenare! Festen började vid fem, men vi var där lite över fem för det tog så lång tid att fixa sig o.o<3
När vi kom dit så var Nathalie,Alice,Cornelia,Kevin,Jordan och Linus där. Så vi satt och småpratade lite tills Gunnström och Pidi kom. Eyy blev pisst för Richard skulle egentligen också komma :P Menmen, Dania Dimas lillasyrra kom också, för hon är vän med Sara, och så kom en som hette Gabriel också, det var kul men det hände massa saker också sånt :O Jordan var ledsen, då började jag lipa typ och sen började Pidi också för vi lyssnade på en sorglig Justin Bieber låt :( Kommer inte ihåg vilken. Sen mötte jag upp Roggan så han var med lite också. Sen stack alla hem. Imån ska jag,Sara,Dima,Markus och kanske Pidi till lise, det är sista dagen tror jag? :P Det ska bli skojigt och så ska Dima sova hos mig imån till söndag :)

Blog you tomorrow ,, kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback