> > A Blog By Nellie ♥ -

Trött

Kommentarer (4)

2010-11-15 @ 21:55:16

Hellues! ;) Kom precis in, har varit med Adam,Roggan,Vl och Elina. När jag och Alice var hemma hos Sara så skulle vi egentligen spela in, det gjorde vi men sen dog hennes dator som vi fixade med så hela jävla skiten gick bort så vi pallade inte göra om det -.-'  Sen så funderade Sara och hennes mamma på att byta skola, för att våran klass är så stökig, och Alice ska kanske också göra det. Så då blir jag ensam kvar .. * om jag inte byter skola jag också *

Sen vid sex gick jag hem till Vl och vi satt vi datorn och kollade på massa roliga saker hahah :P Sen gick vi ut och mötte upp Roggan efter hans träning, sen Adam, han var typ med Konve och några till, men vi pallade inte med dom så vi stack. Så vi gick hem till Elina och bad henne komma ut, det gjorde hon :) Sen kom en brandbil så sprang de efter den, men jag pallade inte eftersom jag har så jäävla ont i magen, *pms* men men sen gick vi runt och hade kul :)  Bra dag, förutom i skolan för våran klass är vrickad :S

En kulig bild på Vl ((:

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Checka in bloggen min och ställ en fråga till min frågestund =) gullig blogg!



inte kul med stökig klass....

2010-11-15 @ 23:05:06
URL: http://steenberg.blogg.se/

Postat av: Andrea

kan du fixa min blogg.se design? :D

Hugs

2010-11-16 @ 09:10:27
URL: http://ffinasteeduw.blogspot.com

Postat av: alina

2010-11-16 @ 13:21:47

Postat av: alina

börja på nya? snäälla <3

2010-11-16 @ 13:22:25
URL: http://aliinakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback