> > A Blog By Nellie ♥ -

Träffat Kortis :)

Kommentarer (1)

2010-11-29 @ 18:59:57

Hej!

Träffade Kortis förut, Oliwer var inte med. Vi gick till biblioteket och Gisela,Miriam och Jennifer var där med en som heter Sara och målade lite grafitti och sånt, så vi var med tills typ kl sex eller vad det var :P Sen stack vi hem, kanske början på våran vänskap igen? (: Haha jag vet att jag skrev att jag och hon var historia, när man väl bråkar tycker nog alla så från början .. Men man vet ju aldrig om vi blir bästisar igen o: jag tror iaf inte det :(
Iaf, ska gå på den målar grejen varje måndag från och med nu, kanske kul? :)
Har precis käkat lite och sitter och lyssnar på musik, i love it, kan inte leva utan musik!
Mest är det Rihannas nya album, Jay-z, Linkin Park, Inna och lite blandat som gäller nu ;)

Kommentarer

Postat av: jenny

okii

2010-11-29 @ 19:20:12
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback