> > A Blog By Nellie ♥ -

Min dag.

Kommentarer (0)

2010-11-18 @ 19:02:47

Hejsan! Kom typ hem för en stund sedan. Förut var jag i stan med Zeinab en stund och kollade åt på mc :) Det var egentligen att jag skulle hem och plugga, men mamma jobbade och pappa med och hade glömt nyckeln, så jag var med Vl och Roggan. Roggans pappa skulle te backaplan och massa ställen och lämna och hämta saker, så vi hängde med. Det var gött, vi köpte glass och sånt. Sen gick vi hem till Vl och hade kuuwl. IMÅN gäller det för då ska jag,Sara och Alice till Liseeeberg :D :D :D För säkerhetens skulls borde dom ta med sej en skottkärra för kommer vara död .. Hahah. Skriver mera snart senare, måste äta, pappa ropar som en bajskorv ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback