> > A Blog By Nellie ♥ -

Mår illa!!!!

Kommentarer (1)

2010-11-16 @ 15:06:56

Asså jävla pms jag hatar ppppmmmssss. hatar att vara tjej ibland alltså :S Mår illa och har sjukt ont i mitt huuuuvvee! okejokeijokej ska ta det lugnt, men jag blir sur för allting :( Höstdepp och sånt säkert inblandat i skiten. Idag slutade jag vid två, hade sista lektionen spanska, inte kul. Har prov nästa vecka så ska egentligen plugga nu, men ska till adam, men vl och roggan istället. Mina föräldrar jobbar nu så dom får tro vad dom vill, pluggar ikväll :P Har ingenting mera just nu som är intressant, så skriver senare, hejdå :)

Kommentarer

Postat av: Dima ♥

Jag hatar också att vara tjej..

För allt skit man gör..

Blir bara fel.. :'(

2010-11-17 @ 09:16:21
URL: http://diarybylollipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback