> > A Blog By Nellie ♥ -

Hej alla söta!

Kommentarer (2)

2010-11-12 @ 11:19:03

Hellues! Har klassråd nu och har precis skrivit i loggboken. Sista lektionen har vi gympa :D Jag har börjat gila gympan nu, vet inte varför .. Eller jo kanske, vi gör mer roliga saker, som t.ex akrobatik, basket ja, lite blandat. Slutar vid tre idag, sen efter ska jag åka till olskroken, till Alina :D Min snoppiga kaj! :X
Det är bara hon som fattar >.0
Vi ska vara hos henne under dagen och kolla på film och ha allmänt trevligt ;p
Sen ska vi eventuellt hem till mig så ska hon sova hos mig, tror vi.
Det ska bli gött att träffa min partypingla igen! ;D Har massa minnen med henne, han rabbla upp de bästa senare, vill gärna dela med mig av underbara minnen till er läsare :)

Så jag kommer inte kunna uppdatera när jag är hos henne, palla sitta vid datorn då! (;

Puss med bajs!

Kommentarer

Postat av: Non Smoking Hedvig

Vilken film ska ni se då? Fin blogg du har!!

2010-11-12 @ 12:21:27

Postat av: Dima ♥

vad ska du & alina göra då? ;)

2010-11-12 @ 12:30:21
URL: http://diarybylollipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback