> > A Blog By Nellie ♥ -

Fredag:D

Kommentarer (1)

2010-11-26 @ 09:21:58

Hej! Nu har jag rast till halv tio. Idag försov jag mej, vaknade kl åtta fast egentligen skulle jag gå upp kl kvart över sju.  Kom bara typ en kvart försent så det är lugnt :) Vi hade historia med David nummer 2, han är bäst!
Iaf, idag slutar jag kl tre och vid fyra ska jag hem till Vl och sånt :P

En mobbad bild :D


P.s
Imån ska jag klippa mig, ska klippa topparna och klippa upp och göra en grej som jag inte kan förklara på bloggen :P Men visar er imån iaf.
Puss♥

Kommentarer

Postat av: pernilla <3

Och så ska du vara med mej imon med ;) <3

2010-11-26 @ 14:26:22
URL: http://ppernilladuvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback