> > A Blog By Nellie ♥ -

Vad gör man?

Kommentarer (2)

2010-06-05 @ 16:11:41

jahadu

på onsdag är det ju skolavslutning . . och nu ligger man hemma och är sjuk, det är fyra dagar kvar, man blir ju nästan rädd att det ska bli värre och värre, när jag vaknade hade jag feber, lite senare hade jag det inte, när jag trodde att jag mådde bättre fick jag såklart magsmärtor, och spydde nästan ;$  vad ska härnäst häända?
_______________________________________________________________________________________________

nästa veckas händelser

måndag:  kompisar 

tisdag: stan med mamma

onsdag: skolavslutning /lise  B-))

torsdag: dra å sola med mamma om inte kompisar (=

fredag: dedöö


//Nellie

 

p.s     slänger in en bild på skorna jag ska ha =)


Kommentarer

Postat av: Jenny

snygga skor :D

2010-06-05 @ 18:33:57

Postat av: Jenny

krya på dig :)

2010-06-05 @ 18:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback