> > A Blog By Nellie ♥ -

Problem!

Kommentarer (0)

2010-06-15 @ 11:48:06

Sorry för tråkiga inlägg..
men just nu har det inte hänt ngt roligt att skriva om + så är min mobil heelt cp så jag kan inte lägga in några bilder på datorn, kulkul  -.-'
idag händer inget speciellt som vanligt, ska till lise idag, det ända roliga för dagen,
imon ska jag sova över hos elina, då händer det grejer, mohahah. vi brukar dygna och sen tidigt på morronen brukar vi ta en morronpromenadm typ kl sju. det gick inte så bra förra gången så vi får la testa igen ;)
iaf, i natt drömde jag att jag träffade justin bieber. när jag vakna bleev jag så jääkla suur ;o



ni måste höra denna låten;   OMG - usher feat will.i.am   



http://www.youtube.com/watch?v=fCnxvXxBDvY
gammal låt. men fortf bäst?!






//Nellie

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback