> > A Blog By Nellie ♥ -

Dagen blev inte som planerad.

Kommentarer (0)

2010-06-06 @ 21:24:38

tjenaa igelköttar! =)<3

Idag åkte jag mamma&pappa iväg till backaplan för att köpa mina skolsavslutningskläder.
men det gick inte så bra.,  för när mamma kom så hade alla affärerna stängt så vi fick åka hem igen ^^    så ska köpa dom på tisdag *en dag innan skolavslutningen*   >.<
senare träffade jag sismiss,ollonborren&älsklingen för mår lite bättre nu, men fick inte vara ute så länge bara för att jag typ fortf e sjuk :(
men det var gött att träffa alla igen, som jag saknat sjuukt myckee, ville träffa sally och dom med men fick inte vara ute längre som sagt :'(    Nuu ska jag inte skriiiva så mycke mera  så ha det göttt

pööööösssss §§§§§§



//Nellie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback