> > A Blog By Nellie ♥ -

Äntligen hemma :d

Kommentarer (1)

2010-06-09 @ 21:32:16

Vart ska jag börja?
Skooooolavvvsluuuttninng ! :D:D:D<333333     känns verkligen inte som det i detta skeetväder, hoppas det blir bättre snart! :p    IAF.

Efter skolavslutningen drog vi till lise , inte direkt men typ några timmar efter.
jag,zeinab,erika,alice,alina,sally,kevin,felix och jonte, först köpte jag&erika guldpass ofc, sen åkte vi rabalder, heheh.  sen massa annat.   det bästa var; Gaaasten, omg dog nästan där inne ;o blev svinrädd  :( sen efter var jag med elina,roggan,v-l, oliwer å andrea :D 

rolig dag..    lise in my heart

här får ni en bild på; alina,erika,sally,nån miffad clown,mej & zeinab (L)







//Nellie

Kommentarer

Postat av: hanna

varför kom du inte idag ?

vi kommer inte ses på tre veckor nu ;(

2010-06-09 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback