> > A Blog By Nellie ♥ -

Gomorron,

Kommentarer (1)

2010-07-27 @ 10:56:57

Pallade inte skriva igår xpp  Jag var med elina och vi typ gick till överås och träffade några,
men det var tråkigt så vi gick tillbaka :P Så jag gick till konsum och köpte en kladdkaka, sen pallade
jag inte vara med nån mer, och jag var tvungen att gå till helena (hon är hamstervakt)
och hälsa på dom:) dom ska stanna där ett tag till, för vi ska på semester snart..
dom lär ju vara döa när jag kommer tillbaka för dom är ju sååå gamla ;oo  :(
Nä nu blir jag lessen, SCHhh.
Iaf, jag ska till stan med Patricia idag:)

Ha det bra så länge<3

Kommentarer

Postat av: jenny

:( hur gammla är dom? våra hamstar är snart 2 år :o

2010-07-27 @ 19:33:23
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback