> > A Blog By Nellie ♥ -

With you by my side, everything would be good

Kommentarer (0)

2010-12-15 @ 12:34:33

Hejsan! Jag vaknade första gången kl sex i morse, jag är sjuk och jag pallade inte ligga kvar i min säng och ha ont i halsen och helt febrig :( men jag somnade igen när jag satte på MTV. Har läst ur Inne till varje pris och ätit en clementin , det är det enda jag ätit idag, är inte speciellt hungrig när jag är sjuk :/ Iaf, är ensam hemma för mina föräldrar är iväg och växlar pengar till resan och köper bikinis och badkläder :P På något konstigt vis så blir jag alltid sugen på lakritsnappar när jag är sjuk ;o så det ska de köpat till mig, yummyy.
Ska spela Super Mario också, hittade en sjukt bra hemsida med massa banor och så :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback