> > A Blog By Nellie ♥ -

Late

Kommentarer (1)

2010-12-14 @ 23:55:53

Hejhej! Jag vet att jag skriver inlägg ganska sent, men jag ska ju inte till skolan, för att jag strejkar fortf plus att jag är sjuk ;( Och jag pallade inte skriva förut. Har precis läst ur min bok Clique, Inne till varje pris. Det är mitt boktips för er, det finns som sagt en film också, kan berätta vad det handlar om :)

Det är ett gäng som kallar sig för Clique. De är allihopa väldigt rika och de går i sexan. De bor i stora hus och bär de senaste modet och har bara märkeskläder på sig. De är ett gäng på fyra stycken tjejer som heter Massie,Kristen,Alicia och Dylan. Massie är "ledaren" av detta gänget och har ett gästhus utanför sitt hus. Hennes pappas kompis familj ska flytta in där tills de hittat eget hus, och det gillar såklart inte Massie, för de har en dotter som heter Claire, och hon är det TÖNTVARNING på. De mobbar henne för det mesta och kan inte låta bli att alltid säga lite elaka komenterarer till henne.

Såklart så är det en engelsk film, men boken är på svenska :P Jag personligen gillar inte såna folk som finns som är som dom här tjejerna, men det är alltid kul att läsa såna böcker och se såna filmer :D

Ska snart kolla på Blonde and Blonder, tror inte den är bra. Men vi får hoppas det :)

Kommentarer

Postat av: LouiseMonica

sv: Ja usch. Tack detsamma då! :) Hoppas att du fortsätter att titta in! kramkram

2010-12-15 @ 09:56:22
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback