> > A Blog By Nellie ♥ -

Har inte pallat blogga.

Kommentarer (0)

2010-12-09 @ 11:20:31

Hej, förlåt för att jag inte har bloggat. Men jag har inte varit på det humöret :P Jag är i skolan just nu, och gårdagen skrev jag ingenting, men det har inte hänt så speciellt mycket. Idag har jag matteprov och jag måste hjälpa min mamma efter skolan att handla för att hon ska städa hela lägenheten eftersom vi åker den 18, och det är ju inte så skönt att komma hem till en stökig lägenhet ;p Och jag är glad, igår kom jag på att när jag kommer hem så har jag ju två veckors lov kvar! Jag trodde att vi bara hade lov i en vecka, hahaha abow fick lite flipp :D
Sen efter att jag har hjälpt min mamma så ska jag vara med Jennifer i think. Saknar mitt moln ♥

Skriver när jag kommer hem,
puss och förlåt ännu en gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback